måndag 26 december 2016

Five O Five


Har handlat en julklapp till mig själv som jag inte vet om jag behöver. Behöver? Det enda vi BEHÖVER är mat och skithuspapper. Allt annat är för att göra tillvaron lite roligare.
 En KTM 505 SXF som till och med har snurrat i Supermoto SM och även tagit 2-3 poäng 2013.
Funderade inte alls på denna, ett rent spontanköp på hemväg från en arbetsresa redan Tisdagen före Dopparedagen. Spontanköp av ej komplett cykel till trots, det skall nog inte bli några problem i slutänden.
 Fatta va fränt, motorn som beskrivits som det perfekta kärleksbarnet mellan ett ånglokomotiv och en raket i ett för mig toppmodernt chassie! Ånglokomotivet är enkelt för den som föddes med mer lust än talang, är NÅGON växel i så drar det vidare. Raketen är fin för den som föddes med mer lust än talang och alltså har en del att ta igen efter varje kurva. Denna knarr blir med råge det snabbaste jag kört.

 Ödmjukt

2 kommentarer:

  1. Grattis till handeln, köp finndubb nu så att all den där lokomotiva kraften kan nyttjas.

    SvaraRadera