torsdag 15 december 2016

Svårt


Hoppas du knåpat ihop ett svar på julpysslet. Själv låter jag bli, det verkar ju svårt det där! Massa konstiga frågor om en massa grejer jag inte har koll på... Å när en kille som en gång i tiden utnämndes till smartast i sin kommun tycker att det är knepigt, då har han lyckats Baronen.
 Visst, nån ryssfråga kan jag lätt leta upp det exakta svaret på med hjälp av mitt bibliotek. Börjes maskinfråga bör ju höra till allmänbildningen. 100 mph runt Ön bör ju också höra till allmänbildningen, även om jag inte minns det nu... Brallisfrågan vore ju rent pinsam att inte ha koll på. Ishojen är schysst, men vad tusan föraren hette har jag ju bara hört nån gång för länge sedan. Bröderna som byggde balla hojar är återigen en given allmänbildningsfråga. 16, 17, 18 är enklare. Hojen på bild 16 påstås ha importerats i endast två exemplar, en har Baronen, den andra sålde jag i somras.
 Men jag förstår att den allra svåraste uppgiften blir att få Skrotbaronen till insikt om vilket stift som är det rätta...

 Ödmjukt

1 kommentar: