onsdag 21 december 2016

Så bra

Har fått stötdämparinfästningarna flyttade på JMC-swingen som ska användas på CBXen. Då min uselhet i svetsning är väl känd och då det gäller aluminium helt kass så fattar du säkert att det inte är bloggaren själv som fixat detta. Vände mig till den som är bäst enligt mig och jag har full tillit för, Tom i Lisjö.
Det märkliga är att fästena har flyttats och det går inte på något sätt se det, där de satt innan finns det inget som skvallrar om flytten, nöjd, javisst.

Kommer idag skicka vinsterna i julknåpet men än så länge är det endast en som vill ha pris vad det verkar, har ej fått några fler adresser.

1 kommentar:

  1. Min adress har du!
    Tack för julkortet, förresten!
    Räkna inte med något snigelkort från mig, men en god jul ska ni ha. Hela skrotfamiljen!
    /Årstaligan

    SvaraRadera