tisdag 27 december 2016

Veckans brallis

Easter Walters, som skådespelerska föga känd för mig men köra hoj kunde hon säkert då hon inte spelade in Hollywoodfilmer. Ganska vågat att kliva upp på sadeln på en sån knarr och släppa styret, jag nästan lovar att du inte skulle göra det.
Frågan är vad det är för cykel som det körs på, jag vet för det har funnits en slik i familjen men vet du.
Idag har det förövrigt kommit in tack från en som har fått lite grejor från Nonshine efter deltagande i julknåpet, då det endast skickades in adresser från två av de frågesportsentusiaster som deltog så har det inte skickats fler två försändelser från Gisslarbo, trodde alla ville få påsar men ack så fel jag hade.

4 kommentarer:

  1. Det är klart att hon kan hålla balansen på maskinen, den är ju utrustad med en balansmotor. Så kallas ju ibland motorkonstruktionen med motstående (förlåt liggande) cylindrar. Men inte skulle jag ha mod nog att testa körställningen.

    SvaraRadera
  2. Är en HD tror att den kallades sporttwin från 1919 omkring.
    GS Räven

    SvaraRadera
  3. Det har blivit mycket HD nu på senare tid. Kanske det är temporärt eller inte? Kanske du även följer serien Harley and The Davidsons på Discovery? Mera på IMDB

    Berätta nu i stället mera om pågående Honda och Kwacker-projekt

    SvaraRadera
  4. Jag håller på med Honda just nu, anledningen till detta inlägg är att inget annat görs som är berättbart. HDn på bilden är av sekundär betydelse, brallisen primär.
    Kommer lite Honda snart.
    Vi har inte kabel TV så tyvärr så kan inte Discovery ses, om vi hade kabel skulle å andra sidan inget hinna göras pga TV-tittande.

    SvaraRadera