fredag 7 december 2012

Veckans Babe




På grund av något så banalt som avlönat arbete måste ni tyvärr vänta till sena kvällen innan ni får tillgång till den utlovade rapporten om gårdagskvällens trevligheter. Uppfinner så länge den nya rubriken Veckans Babe, ett knep jag knyckt av "The original blogger". (Ni tror väl inte att det finns ett genuint intresse för fågelskådning? Nä: Hmm, fan, jag hinner egentligen inte blogga nått idag... Nått måste ju massan matas med..  Ähh, jag slänger in en pausfågel.) Min bonus (plast, styv, halv, extra välj det som känns politiskt korrekt) dotter såg sin chans till berömmelse här, men bloggar bestående av tjusiga tjugoåriga tjejer är ju ingen bristvara så in i det träsket beger jag mig inte. Iochförsig, bloggar med PÅKLÄDDA tjusiga tjugoåriga tjejer finns det väl inte många.. Nä. Det får bli Soya, en sann skönhet.

 Ödmjukt Sätermannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar