måndag 31 december 2012

Jaha ja.

The original blogger drar på allmogenöjen som solresor. Nåja, bara han använder tiden till att umgås med sina nära o kära så må det väl vara en bra idé, å det ger ju också mig en chans till ytterligare en stund i ljuset! Trogna läsare har väl ännu inte riktigt kommit över blåsningen på den dagliga uppdateringen 24/12 så en ersättningsbloggare är nog rätt tänkt. Tyvärr kom detta lite hastigt på för ersättningsmannen från Säter, så vänta er inga stordåd denna första kväll. Nä, tvärtom gör jag det lätt för mig o fortsätter på ett spår Thomas nyss tog upp: Förgasarerotik. 


                                         Å vem blir inte lite pilsk av det här?

För övrigt förväntas väl alla skribenter producera mängder av årsbästalistor så här dags. Skitenkelt. Thåström släppte årets bästa platta, Thomas 750 Race i Linköping var årets händelse på banan o min flickvän är återigen årets vackraste kvinna.

 Dagens tips: Dra ditt strå till stacken för att det nya året ska bli ett GOTT NYTT ÅR!
 Ödmjukt Sätermannen

2 kommentarer:

  1. Är inte detta en forma av urkundsförfalskning? Längst ner står det, Upplagt av Thomas och klickar man på namnet får man fram en bild av Lawrence av Arabien...

    Går man in under Inställningar, Basfunktioner, Tillstånd, +Lägg till gästbloggare så kan man bjuda in en, just det, gästbloggare.

    Inbjudan måste du sedan kvittera med ett google konto men det gissar jag att du redan har.

    SvaraRadera
  2. Till årets händelser får du inflika herrgårdsmiddagen i Gisslarbo, och ett nyväckt intresse för stationära motorer. Speciellt av märket: Moteur Bernhard.

    SvaraRadera