tisdag 23 april 2013

Bra väder

Efter att ha väntat sedan 2011 så har det dykt upp en helg med bra väder, detta innebär för mig massor med arbete. Stämplade ut för ca trettio minuter, samma igår. Blir inte så mycket annat vettigt gjort då och idag intet. Igår plockades det dit bromsslangar, hälldes i vätska så nu finns det fungerande hejdare fram på Pecketten. Ikväll skulle samma sak ha upprepats bak men orken tog slut.
Imorgon ska jag beställa racerolja från Quaker State, Perfomance racing mineral 20/50, säljer denna i femlitersdunkar för 300kr styck så hör av dig om behov uppstår. Är en riktig jävla smörja denna olja enligt Stor-Klas som häller den i sina puffror.

Veckans dekal är smörjklassiker, i en tappning som jag ej kan påminna mig ha sett förut med en slogan infälld. Som ni kanske förstått vurmar jag för amerikanskt formspråk på loggor och reklam och detta är toppklass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar