fredag 19 april 2013

Licentiat



Läste nånstans att just den här finfina avkroken av webben skulle handla om Classic Racing. Så lämpligt då, ehuru jag i morgon beger mig till den stora stad vi dalmasar byggt för att i en av dess södrare utposter deltaga i MCHK-R:s licenskurs. Sedan jag kom den på spåret 1998 (tack Kenneth) har jag, på mer eller mindre avstånd, följt Classic-racingen. Många glada stunder och flera fina vänner senare är det alltså dags för en egen licens. Primärt för att jag skall försöka burka Classic-cupens "Love Machine" (jaja, vet att jag utlovat bilder, de kommer) men visst finns det också en förhoppning om att i någon form köra själv. Förutom att ge mig större kunskaper i motorcykelframförning kommer det garanterat att ge mig en hel del glädje och förhoppningsvis, för er skull, också en del anständigt material till framtida inlägg...

 Ödmjukt Sätermannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar