onsdag 3 april 2013

Rör det rör rör det oss

Förr när man ringde till ME-Racing i Borlänge för att köpa krommolypipor så svarades det med "Rör det rör rör det oss" och eftersom de talar mål där och det knappt går att förstå så sa man va? Då upprepades harangen igen, varav av ännu ett va? kom från mig även om jag kanske egentligen hörde. Så där kunde det hållit på fortfarande men anledningen till samtalen var inte att bli amuserad utan försedd med racingrör. Borde ringa imorgon bara för att lyssna om dängan används 15 år senare. Bra firma det där, har hjälpt mig på senare år med en helt annan sak med stor framgång men det gällde skuren plåt.
 Har via min utmärkte granne kommit över lite rör som har ett specifikt syfte, vad månde det bli.
Ledtråd, se bild.

4 kommentarer:

  1. Depåstöd var en vågad gissning som stämmer. Detta kommer sen utvecklas lite mer är det tänkt, stanna trimmad.

    SvaraRadera
  2. Du borde nog svänga pilen på däcket, oxå, så jag kan sova inatt och slipper fundera på vilket håll jag kall rotera.

    SvaraRadera