Den cykel jag bygger kommer gå fort, det innebär att det även kommer behövas stannas med ackuratess. De Suzukioriginalskivor i rostfritt som fanns förkastades för 40mm större skivor från ISR på Ackes inrådan. Ihop med Lockheed i dubbel uppsättning kommer det nog gå att hejda det mesta och säkerligen denna knarr även om min gissning är att den kommer topp över 250 på Anderstorp. Denna afton har en HAD-fil på adapters så att ok och skivor kan samverka knåtats ihop, imorgon ska vi se om vattenskäraren har kompatibel programvara så det kan bli något av det.
Kolla, pilen åt rätt håll.
Se om det kan bli verklighet av detta.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Minst sagt "egen" måttsättning i den HAD-filen.
SvaraRaderaF.ö., finns det regler för bromseriet i klass xyz eller var nu den karetan ska passas in?
Måttsättningen är egen men den funkar, tro mig. Har jobbat med konstruktion under många år och ritat massor med ritningar. Det mesta har varit enstyckstillverkning och då kan man bortse från vissa ritregler. Om jag hade haft CAD istället för HAD skulle den sett mer normal ut.
SvaraRaderaReglerna är max 2 kolvar i oken och de får ej ligga bredvid varandra. Skivorna får vara halvflytande som de på bilden, detta är ett minsta sagt flytande begrepp då de flesta moderna flytande standardskivor är så dämpade så de knappt är det, flytande alltså. Diameter fritt.
SvaraRaderaDetta är de regler jag tror gäller.