måndag 25 augusti 2014

Bakverket



Nej nej, detta är inte en jigg för att jag skall kunna ekra upp bakhjulet, sånt överlåter jag med varm hand till de häxmästare som besitter de krafterna. Detta är bakramen till städbygget. Vännen Picken sitter på ett stort (stort) parti Speedway delar. Dessbättre är han, en av ganska få, som är sämre än mig på att svetsa så denna JAWA bakram kunde jag byta åt mig mot en ganska försiktig arbetsinsats. För att anpassa den till sin nya uppgift behöver den bara övertalas till att bli liiite större i ena änden med hjälp av en gängstångsportopower, o lite större i den andra änden med hjälp av en vinkelkap. Å så trevligt att få stoppa in en öststatsdel i ett projekt!
 Ödmjukt

3 kommentarer:

  1. Jag harv en hel DNEPR ram till ditt förfogande, om du vill kohandla.
    Mer Öststat blir det inte....

    SvaraRadera
  2. Thomas.
    Min kropp skälver av vällust och uppdämd förväntan...
    Jag förmodar att jag ska skicka min adress till dig via e-post, men vad har du för e-post adress?

    SvaraRadera