torsdag 5 november 2015

Grönt är inte alltid skönt

 Grönt är nog min favoritfärg men ibland så stämmer det inte. Min fina Rickman är just grön men kulören av denna favoritfärg passar inte min smak om jag ska uttrycka mig lite diplomatiskt.
 Kommer med stor sannolikhet byta kulör till svart/guld som alltid är en vinnande kombination och turligt nog finns allt i extra uppsättning och det mesta är nytt, flång i kartong.
 Motivlack är också fint, i alla fall på en Scania.
 De gröna Kawasakifälgarna kommer även de bytas till original Ronal, de är i silver och kommer få lackas om.
Tänk att LO var med och sponsrade en dragracingtävling, var faktiskt medlem i Metall på den tiden så på sätt och vis sponsrade även jag denna tävling. Slutade vara med i Metall när min förståelse ökade och kom på att det mesta av min dyra medlemsavgift sponsrade helt andra saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar