onsdag 25 september 2013

Puchgnibberiet

Har fått hem nya tändningen till min 125a, har kört med samma sorts system på Peckett McNab Suzukin hela året och det har funkat. Problemen med Puchen och dess värmenypningar har varit nästintill okulta och misstankar har kunnat strykas och nu finns det två bovar som det kan vara kvar och den ena är tändningen. Den andra är avloppspipan och den ska jag byta innan nästa uppstart. Om den funkar efter det så kommer jag fortleva mitt liv i ovisshet om orsaken men det är allright för mig med att veta till hälften.
Dessa gnistverk är förövrigt rejält prisvärda och kan rekommenderas för rejsputtar och annat tvivelaktigt folk. Finns ganska mycket som passar direkt med specialgjord kåpa som exempelvis till min GS1000. Priset ett som på bilden kostar under 2000kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar