måndag 7 mars 2016

2 eller 3 rätt, 1 fel

Nyfikenheten tog överhand, Husan som handlades för ett tiotal dagar sedan behövde kollas lite på. Har tidigare konstaterat att motorn snurrar ungefär 300 grader så misstankar om fel fanns och då jag inte bara är dryg utan även skrytsam så gissade jag rätt såklart. Bilden visar att det finns ett uppenbart fel samt ett likaså uppenbart rätt, om portningen är rätt eller fel återstår att se, kommer se olika ut då jag är klar hursomhelst men det kan funka med det som är gjort ändå som start, analys senare får avgöra.
Det sista rättet kom med anhängare nummer 50 som välkomnas, var uppe i 53 stycken men något hände och Blogger rensade bort lite bland dessa hos mig och även andra mer framstående bloggar på webbens framsida.

3 kommentarer:

  1. Nu börjar det klarna, du ska sätta Husa motorn i min SZR ram och köra SoS?

    SvaraRadera
  2. Nä, det är inte jag som vill ha en SZR, provsatt en sån då de var nya, inte en hoj för en man med min längd.

    SvaraRadera
  3. Inte för mina 1,88 heller, ändå vek jag ihop mig på den till Års-racet

    SvaraRadera