tisdag 8 mars 2016

Jakten är över

 Har till sist och slutligen äntligen fått fatt på rumpstödet till Watz-ISRn som gäckat mig länge nu. Har nog frågat 5-6 olika om var den är och ingen har vetat, spåren har lett åt ett håll eller annat men inget gav resultat. Upprepade hela frågeprocessen en gång till utan framgång, samma människor tillfrågades en andra gång men minnet var blekt. Nu visste ju jag att den måste finnas då den har fotograferat av mig för ett sjutal år sedan och då ingen sålt eller slängt den så borde den komma fram förr eller senare och det gjorde den till slut.
Original oanvänd kuts från tiden då cykeln var ny, antagligen gjuten som reserv till just min knarr. Glädje i Gisslarbo.

1 kommentar:

  1. Hej Thomas jag har pratat med Watz och han undrar om de kåpor som han hade senare alltså icke orginalkåpor.
    Annars har du en intressant blogg.

    Mvh Raoul Winkler

    SvaraRadera