fredag 18 mars 2016

Fischereihafenrennen

Jag ska köra i Bremerhaven pingsthelgen och har eventuellt plats för två turister, om du vill följa med så kan jag erbjuda en helg med racing och lite turism. Åker fredag eftermiddag och kommer hem tisdag morgon, behöver bidrag till resan därför denna inbjudan. Boende kan jag inte erbjuda men det kan kanske bokas eller ordna på annat sätt. Se länk nedan gällande racet.

http://www.fischereihafen-rennen.de/
Helgen efter ska jag till Finland, även där kan det finnas plats.

4 kommentarer:

  1. Så du extraknäcker med att köra turistbuss? Ingår inträde till racingevent i "resebidraget" eller tillkommer det och boendet?

    SvaraRadera
  2. Ska köra själv och har kommit på att resan är betungande gällande kostnad då jag inte har någon att dela kostnaden med.
    Inträdesbiljetter borde ingå, mekanikerbiljetter borde kunna ordnas, det är bara du hakar på. Kan du tyska vilket du säkert är en hejare med tanke på ditt finska ursprung så kan du vara till god nytta.

    SvaraRadera
  3. Är ärligt talat intresserad. Tyska pratade jag, trodde jag, på en Bierstube i (väst)Berlin en gång i en timmes tid innan det visade sig att den jag pratade med hade jobbat på kärnkraftverk i Sverige... Tyskarna brukar vara bra på Engelska.

    Ifall det inte blir fullbokat på en gång kan vi diskutera vidare över en Jägermeister på after-ski.

    SvaraRadera